maanantai 27. joulukuuta 2010

Suomalaisen kovuuden salaisuus

Meillä suomalaisilla on maine kovina ja kestävinä ihmisinä. En tiedä, pitääkö se enää nykyään paikkaansa. Uskon, että jossain määrin pitää. Nyt minulle on kehittynyt teoria miten me suomalaiset teemme sen. Mikä on salaisuutemme. Sisun salaisuus.
Me suomalaiset vittuilemme toisillemme koko ajan niin paljon, että keskinäinen vihamielisyytemme pitää meidät kovina. Ihan oikeasti, ihmiset - vittuillaanko missään muualla niin paljon kuin suomessa?
Mä haluun pois... Bahama-saarille...

3 kommenttia:

TakkuTakiainen kirjoitti...

Minkä takia meille aina tyrkytetään fiktiossa käsitystä, että alemmissa yhteiskuntaluokissa ollaan aidompia, rennompia jne. ja rikkaat on teennäisiä ja umpimielisiä? Sen verran mitä mä olen TODELLISUUDESSA katsonut ympärilleni, niin sehän o päin vastoin... mitä alemmas menee yhteiskuntaluokissa, sitä enemmän rooleja, esitystä, sulkeutumista, junttiutta... mutta ne jotka näkee työväenluokkaisuudessa jotain ihanaa, nehän voi hei pysyä siinä... mä ainakin aion naida Forresterin!

Unknown kirjoitti...

Ei ole ihmekään jos näet vihamielisyyttä ja vittuilua kaikkialla, jos oma kommunikointisi rajoittuu pelkkään vittuiluun... eikä tämmösessä tapauksessa Bahamasaarillekaan muuttaminen auta. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Datamancer kirjoitti...

TAKKU.


Y U NO HAVE SÄHKÖPOSTIA.

Se sinänsä on nöyryyttävää itsessäänkin, että joudun hyväksymään henkisen alennustilani ja ottaa vastaan taantuneiden seura, mutta että sinunlaisiasi kuoriaisia pitää vielä erikseen kaivaa kuin paskasta.