perjantai 23. huhtikuuta 2010

En mä ole peelo, mä olen ylikypsä

Jos joku on liikaa muita edellä jossain asiassa, niin se koetaan häirikkönä. Olen lopulta tajunnut että täähän on AINA ollut mun ongelma internetissä. Internet on aina ollut liian lapsellinen paikka mulle, siitä juontuu mun "häirikön" rooli ja peelous. Ihan alusta asti sama juttu, vuodesta 2000. Sillon oli alamak.com niminen sätti eka mihin menin ja heti rupesin suhtautuu huumoriin sätin pätemisyrityxillä, siis porukat yrittää vaikuttaa tosi miehiltä.

Näppäillessään yksin kotona tietokonetta.

En ottanut vakavasti koko hommaa ja rupesin pilailee vaan niin sitten alko haistatukset. Jep. Liian lapsellista mulle.

1 kommentti:

TakkuTakiainen kirjoitti...

"huumoriin sätin pätemisyrityxillä" = huumorilla netin pätemisyrityxiin