sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Somalien ja Romanien joukkotappelu linnanmäellä

Miksei perheenyhdistämisperustetta käytetä myös karkotuksissa?
Ihmettelen kun olen niin yksinkertainen.

Tämä päivä 6.6.2010 näki somalien ja romanien joukkotappelun Linnanmäellä. Minulla ei ole oikeutta mielipiteisiin, koska olen niin tyhmä ja häiriintynyt. Olen myös huomannut:
-Olen pidettävämpi ilman mielipiteiden huutamista
-Olen vähemmän stressaantunut -,,-
-Säästän energiaani -,,-
jne.

Koska minulla on erittäin matala ÄO enkä ymmärrä mitään politiikasta, totean Linnanmäen tappelusta lapsekkaan yksinkertaisesti ja erittäin subjektiivisesti, että tämähän on se Linnanmäki joka oli kinuamiseni ja kaipuuni kohde lapsena, ja jonne katselin pitkät tovit Pasilan asunnon ikkunasta haaveillen milloin sinne pääsee. No, nyt ei tarvitse sitäkään idylliä enää haikailla. Ulkomaanuutiset ovat tulleet Suomeen.

Tmän viestin keskeinen sisältö on ensimmäisessä lauseessa.

jos persheenyhdistämisperusteella tänne tulee ukon perässä 20 neekeriä, niin jos ukko hankkii itelleen karkotuksen niin niiden kaikkien 20n MAASSAOLOPERUSTE on poissa, joten ...
Emmehän halua erottaa heitä?

Ei kommentteja: