lauantai 28. elokuuta 2010

Huomenta Suomi

Kaunis kylmä Pohjolan Sunnuntaiaamu. Tänäkin aamuna Suomen tuhansissa ählämitemppeleissä luetaan Taatelimaan Tarinoita suomalaisille, onnexi minulla ei ole osallistumispakkoa, monilla on. Isänmaalliset nuoret hokevat aatteinaan "koti, uskonto ja isänmaa" mutta Uskonto tulee rättipäiltä. Miten minuakin on kusetettu.. olisinpa tiennyt 5-veenä kuvitellessani Jumalan isoksi pilvi-äijäksi istumassa jooga-asennossa taivaalla, että koko homma on ovelien kansani ja rotuni vihollisten mielen myrkyttämistä. Lapsuuden asioita on vaikea korjata jälkeenpäin, mutta psykologia puhuu lohdullisesti "korjaavista kokemuksista". Lalli ja Eugen Schaumann ovat menneisyyden henkiä joita meidän tulee muistaa ja kunnioittaa, ei mikään kuolematon mutakuono rättipää joka pelastaa helvetistä jos häneen uskoo. Lähi-Idän uskonnot perustuvat valtaan, väkivaltaan ja sexuaaliseen patoutumiseen ja niiden kumartaminen on maanpetturuutta.

1 kommentti:

TakkuTakiainen kirjoitti...

[03:50] TakkuPrisoner: tästä lähtien mä en enää sano juutalaiset, mä sanon huuhaalaiset
[03:50] TakkuPrisoner: tai "huuhaalaiset rahamiehet"
[03:50] TakkuPrisoner: niin ei voi syyttä rasisti-rasistix tai antipessimistix vai mixkään
Minusta tämä on hyvä idea, se parantaa
julkisuuskuvaani vaaleja silmällä pitäen ja tekee hyvä ämaineelleni... noin niinkun muteenkin. LUE LISÄÄ saat karkin.
jatkoa seuraa.

Niinjoo juutalaiset on rahamiehet huuhaalaiset, ja neekerit vois olla öööhhh. no jätetään neekerit nyt ulos tästä, emmä oiekastaan edes vihaa niitä! Mutta Ählämimaat eli lähi itä, ne on nyt tässä huamion kohteena. Eli Lähi Itä eli hiekkamaa... tai Taatelimaailma, se vois olla huuhaa-aasia tai jotain semmosta, joo, ja ne uskonnot rapsraps takajalala päätä no joohan mä olen nimennyt ne Taatelimaan Tarinoixi... mutta tarttisin nimen joka ilmaisis enemmän VIHAA AGresiota ja pilkkaa... no jos mä vaikka hyppään ilmaan kun sanon sen. :|
Taatelimaan Tarinat *HYP* :|